Viatgem a Colòmbia i Mèxic des de Sort

Benvolguts, benvolgudes,

No ens faltarà inspiració per viatjar arreu del món aquest estiu gràcies a la Conxita Tarruell i la Rosa Pi Masvidal i el seu darrer llibre de viatges que hem tingut el goig de presentar aquesta tarda a Sort, Colòmbia i Mèxic: de la terra al cor, editat per  Tushita Edicions.

Viatgeres empedreïdes, han visitat tots els continents amb l’excepció d’Austràlia i han innovat en el món de la literatura de viatges gràcies a la mixtura d’història amb els apunts introductoris de Núria Crespo, ficció amb els contes de Rosa Pi Masvidal i, és clar, la prosa senzilla i directa, que ha estat comparada amb la de Teresa Pàmies, de Conxita Tarruell, sempre avinent a mostrar com aquests són viatges de transformació personal, enriquidors i viscuts des del cor gràcies al contacte directe amb els habitants dels països on viatgen i la immersió en les seves costums, gastronomia i tradicions.

En aquest llibre en concret podem destacar també com hi plana sobre les seves pàgines i les abundants fotografies que les il·lustren la pandèmia de la covid-19, que de fet va obligar a endarrerir el viatge a Mèxic, inicialment previst per la primavera del 2020, i que tot i que sense la força d’abans treu el cap en les descripcions d’ambients i persones, sovint retratades amb mascareta.

Ha estat un plaer rebre per tercer any consecutiu la Conxita i la Rosa i esperem trobar-les ben aviat amb un nou llibre de viatges; mentrestant, us convidem a visitar la seva pagina web i xaxrxes  la seva pàgina web i xarxes socials, on podreu gaudir d’una perspectiva inèdita del món que ens envolta.

Al vostre servei,

Rosendo Manrique

info@bibliosort.cat

http://www.bibliosort.cat

Reportatge fotogràfic Rosendo Manrique, bibliotecari de Sort.

Ressó a la premsa de Lleida. Publicat diumenge 16 de juliol al diari SEGRE, el de més difusió de la província.

Difusió digital a Viure als Pirineus

Deixa un comentari