Curs intermedi d’escriptura. Prendre consciència del present

programa intermedi

Escriure és sotmetre a la llum per veure amb més claredat aspectes de les nostres vides que voldríem millorar. Si canviem l’actitud, modifiquem la realitat de l’entorn per gaudir de pau interior. És un viatge de descoberta personal.
A través de l’escriptura conectarem amb el nostre ésser profund, tindrem l’oportunitat de conèixer-nos millor, de contactar amb més facilitat amb els sentiments i necessitats, i també amb els dels altres, amb l’objectiu de viure una vida més autèntica i plena.
Per mitjà de les paraules concretem les emocions. Escriure sobre un mateix ajuda a una transformació personal que pot manifestar aspectes de l’interior que fins ara desconeixíem.
A partir d’aquest curs podrem descobrir una nova dimensió de nosaltres mateixos amb ensenyaments senzills, útils i assequibles per a tothom. Els acompanyarem d’exercicis de respiració, relaxació i moviment.

Data: Dissabte 19-5-2018
Horari: 10.00– 14.00 h
Material: Cal portar llibreta, bolígraf i vestir roba còmoda.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s