Una setmana plena de presentacions, conferències, música, lectures dramatitzades i molt més, amb la participació de personalitats literàries d’arreu del territori. Una oportunitat única per fer xarxa entre els autors locals, per conèixer primers noms de la literatura del territori i per fer, un cop més, que Sabadell sigui la capital cultural del país, aquest cop de les lletres.
Hem participat a la Taula de signatures d’autor, el dissabte 26 durant tot el matí a la Rambla, davant del Casal Pere Quart. Ha estat molt concorregut i s’ha respirat un ambient festiu.
La tarda del dilluns 28 hem format part DEL TALENT SBD PRESENTA LES SEVES OBRES. La Montse Barderi ha introduït l’acte. Hem presentat les nostres obres, junt amb altres autors com David González, Jaume Barberà i Jenny Moix. Nosaltres ens hem centrat en els darrers llibres en especial Les veus del Mekong i La Kora i el Griot.
Compartir les experiències amb altres autors ha estat enriquidor. Desitgem que pugui ser un esdeveniment anual de la ciutat!
Programa setmana llibre SBD
https://www.sabadell.cat/ca/destaquem-cultura/165538-setmana-del-llibre-sbd
Entrevista Radio Sabadell










